dinsdag 31 maart 2009

FRUITHAPJE

eerste ZELFGEMAAKTE


9 opmerkingen:

  1. o, heerlijke portetjes, vooral nr drie; brrr, wat lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmm... of wennen voor die mooie glimoogjes?

    was hier een paar weken terug aan de gang geweest met de lekkerste hapjes (zo fijn kook ik niet vaak :-)). meteen een flinke berg in de vriezer. maar meneer wilt nu al zelluf. weg lepel! hele stronken groen, wortels, bananen, boterhammen jaagt hij er zo in.
    het eten is nu extra genieten met zo'n is gezellige eter erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker even wennen. De eerste keer uit een potje trok ze ook zo'n gezicht en nu was het wat groffer. Morgen weer!
    Zelfmake is altijd goedkoper. Morgen wat vriesbakjes kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och gossie.. Die derde foto ook, dat hoofdje.. Zo schattig! AL dat wennen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bij ons ook reeds, maar enkel een beetje als introductie.
    had ook dergelijke taferelen verwacht, maar alles ging vlotjes binnen. maar altijd gemengd met zuivelfabriek materiaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ...las bij mij dat je de deuren hebt gesloten. ...en hoe voelt het nu zonder bv???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mus, het voelt als een nieuwe fase.
    Het went snel al die hapjes en drankjes.
    Van alle receptenboeken die ik heb, heb ik het boek opperdepop van appie happie al het meest gebruikt.
    Roxy zit iedere keer geduldig te wachten tot ik haar happie en/ of drankie klaar heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig! En het voelt ook zo voldaan, een vriezer vol zelfgemaakte babyhapjes in van die fleurige bakjes...!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x