donderdag 10 september 2009

Zomaar een Cadeautje

BAF, met een doffe klap valt de post op de deurmat.
Een pakje voor mij :-)
Ik scheur het papier open en er komt een boek tevoorschijn!






















Zomaar gekregen van Raffie!!!!
Vorige week zaterdag slenterde ze heerlijk langs kraampjes in Lille.
Ze kwam dit boek tegen en dacht aan mij!
In het boek staan beschrijvingen en wel meer dan 170 afbeeldingen van theepotten.
Verdeeld over verschillende stijlen en periodes vanaf 1740 tot 1976.













1784











1903









1880





DANK JE WEL RAFFIE xxx


ps. Bijna 100 berichten
En nog geen één Give Away.....

12 opmerkingen:

  1. Ik vind dus die wedgewood uit 1903 echt heel erg mooi. Ik heb ook een keer een servies gezien van deze serie. Erg rijk en luxe vind ik dit. Ben blij dat je er blij mee bent.
    Gr Raffie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah wat lief van raffie
    en wat een onwijs mooi boekje..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, I ADORE teapots. I especially love the Wedgewood. I have a small collection of those jasperware teacups. One of those teapots would be heaven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja, dat is lief!! En super attent! Mooi cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. how fun!
    this looks like it is perfect for you patricia! : )
    happy weekend to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. how sweet. that last one is a bit creepy though! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sta trouwens te trappelen om foto's te zien van de kleine die 1 jaar is....maar ik moet nog 1 nachtje wachten...heel veel plezier morgen....toch?? x-x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a wonderful gift to find at the door! The Google Translator works GREAT, in case you ever wondered!

    lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind die laatste theepot echt geweldig!

    Dank voor je leuke reactie op mijn blog. In antwoord op je vraag: Maartje heeft zich maar liefst één keer gedoucht, want het was een heel miezerig douche-je.

    En ik had bij de Xenos vier 'travel towels' gekocht die eenmaal uitgepakt spontaan zouden veranderen in grote strandlakens, maar ze werden niet groter dan een dienblad, aldus Maartje.

    Dus vanavond moet ze maar eens even door de wasstraat.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x