woensdag 4 september 2013

The day after

Het schaapje mist haar zusjes.
De hond Füles beschermt haar!
Áls ik door de tuin loop volgt het schaapje mij.
De schapen hadden we de naam K3 gegeven.
Nu is het K1.
 
Gisteren wist ik al dat het met de andere schaapjes
niet meer goed zou komen.
Ze waren teveel toegetakeld en stervende.
Nu de kleine zwarte hond binnen is gaat het goed.
Zodra ik haar naar buiten laat begint ze te dollen.
Straks wordt het schaapje opgehaald door haar bazin en
kan ze op haar oude thuisbasis spelen.
De schaapjes logeerden bij ons.
 
Vanaf vanavond ben ik niet meer alleen.
Mijn vriend komt thuis en mijn moeder
komt 3 weken logeren!!!


7 opmerkingen:

  1. Gelukkig, eind goed al goed! Veel plezier de komende 3 weken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Helmi, dit hoofdstuk kunnen we afsluiten!
      Ik ga genieten van de komende 3 weken!!!

      Verwijderen
  2. Gut wat naar zeg. Fijn dat je er nu even niet meer alleen bent, want dit soort dingen zijn in je eentje nog erger. Heel veel sterkte lieve Patricia en een paar mooie weken gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff gelukkig...geniet van de tijd met je moeder...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zielig! Geniet van de komende 3 weken, dan kun je dit idd achter je laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn, dat je weer gezelschap hebt, want het is niet leuk om zo iets alleen te moeten mee maken.
    Ik wens je een heel fijne tijd met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar 't blijft triestig en verdrietig van de schaapjes. Zoiets blijft op je netvlies staan. En in je hart rondhangen.

    Geniet van je moeders bezoek!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x