maandag 21 september 2009

WINNAAR

OEH wat SPANNEND!!!!

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!
En wat een hoop THEE!!
Ik ga ze allemaal een keer proeven.
Zelf drink ik vaak cappucino ;-)
Mijn smaken thee op dit moment zijn Swiss Mountains en South African Honeybush van Pickwick.

Het liefst geef ik iedereen een cadeautje, maar er kan maar één de winnaar zijn :-)

OKÉ, tijd om de namen te schudden.....







Roxy, pak er maar ééntje uit!







EN DE WINNAAR IS???







MISS VAN HAM!!! GEFELICITEERD! X



ps. Ik heb je adres nog van de Quilt tree.
    Trouwens gisteren weer 2 lapjes uit België ontvangen.

8 opmerkingen:

  1. Oh, wat is Roxy al groot! (Was wat ik dacht toen ik de laatste foto zag..)

    Gefeliciteerd, Miss Van Ham! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uh de theepot waar Roxy in grabbelt is ook leuk! (en Roxy is natuurlijk ook erg leuk)

    en felicitaties voor Miss van Ham

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Celestine
    Leuk dat je weer te zien ;)
    Roxy groeit met de dag!

    @ Sandra
    Bedankt :)
    Coole theepot hè?!!
    Die kwam ik een paar weken geleden bij de kring tegen. Moest toen denken aan Pippi, die had ook zo'n grote :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige plaatjes.. en jammerdepammer niet gewonnen- volgende keer beter!

    Ik begin nu stiekem ook wel uit te kijken naar lapjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toffe foto's. zeker den eerste, hoe heb je dat gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Knofje
    Een give away is leuk, maar mensen teleurstellen niet :(
    Ik ga vaker een Give Away doen!!

    @ Annelyse
    Super hè?!! In één shot gemaakt!
    Camera op de pot scherp gesteld, de papiertjes naar beneden laten dwarrelen en KLIK!
    Daarna op de computer een mooie uitsnede gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Little miss Roxy is cute, cute!! : )
    I am trying to figure out how you did that picture of the tea pot with the names floating all around! Yay, congratulations to the lucky, lucky winner!! (no fabrics here yet for the quilt tree...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WaUwWWWH!!!!

    HARTstikke BEDANKT wat een mooie zachte pot en dat hertje ((LIef))

    kus kus kus

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x