vrijdag 16 mei 2014

Maatje

 Ik heb een reismaatje.
Hij is spastisch en licht verstandelijk beperkt.
Mijn vriend organiseert reizen
Hij zocht voor een jongen een reismaatje
en vroeg of ik die wilde zijn.
Aangezien de jongen graag steden wilt bezoeken,
zei ik ja en greep ik de kans.
Een nieuwe uitdaging en mogelijkheid om te reizen naar nieuwe plekken.
Eind April heb ik hem voor het eerst ontmoet.
Hij kwam naar Hongarije en we sliepen samen in ons gastenhuis.
We bezochten Budapest, gingen naar een kuurbad
en een paardenshow op de Poesta.
Het klikte goed tussen ons.
Ondanks zijn spasme kan hij flinke stukken lopen.
Hij is zelfstandig, heeft humor en houdt van lekker eten.
Eind September gaan we een week naar Berlijn.
Ik ben daar nog nooit geweest en heb daar veel zin in.


1 opmerking:

  1. Wat fijn dat er zulke mensen zijn. Lief dat je dat doet! En ook leuk voor jezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x